Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές Προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, εφόσον βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί. Σε αυτή την περίπτωση το αποστέλλετε με δικά σας έξοδα.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικά 0030 210 98 3004, είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση sales@smilestore.gr

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων δεν πραγματοποιούνται σε μπαλόνια που έχουν αποσταλεί φουσκωμένα ή σε κατασκευές / στολισμούς εκκλησίας ή/και κέντρου δεξίωσης καθώς και σε οποιοδήποτε προϊόν έχει αλλοιωθεί/ανοιχθεί ή/και καταστραφεί η συσκευασία του. Είτε η επιστροφή γίνεται λόγω παρερμήνευσης μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 εργασίμων ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, ή η ημερομηνία προσκόμισης του προϊόντος στο κατάστημα μας, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου. Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής, Φορτωτική κ.ο.κ). Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα.

Επιγραμματικά η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  1. επικοινωνήστε αρχικώς στο τηλέφωνο 0030 210 98 3004 ή αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση sales@smilestore.gr αιτιολογώντας τον λόγο της επιστροφής
  2. η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημέρα παραλαβής
  3. το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί (ειδικότερα στα μπαλόνια το προϊόν δεν πρέπει να έχει αφαιρεθεί από την συσκευασία του / τεντωθεί / φουσκωθεί / σκισθεί κλπ)
  4. το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής , Φορτωτική κ.ο.κ)

Εάν το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ίδιου. Σε διαφορετική περίπτωση το κόστος επαναποστολής επιβαρύνει εξ' ολοκλήρου την εταιρεία για μια μόνο φορά.

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέραμε.